Happy B-Day

Tisdagen kunde inte bli mer lyckad verkligen. Jag har ingen koll på hur mycket jag åt men gott som fan var det i alla fall :P Vi alla samlades hemma hos Sara vid 5 tiden, för att käka och göra oss i ordning. Alla var verkligen jättesöta ikväll. Sara, Malin, Charlott och Sahar. Haha buss resan in var skit kul verkligen. Fick dock springa som galningar till bussen. Man hör någon skrika. "Jag tappar tuttarna" typisktmig som vanligt. Hoho anyway I had a great time.


Malin tog mina skor och plötsligt blev hon ett huvud längre än mig =D

Ute på altanen där middagen ägde rum

Kamera skygga Sahar och en allmänt störd Miss Dawa

Födelsebarnet själv

Parkerade på Terassen denna kväll. Miss Dawa i högsta hug på ölen ^^

Skålade med Cosmopolita

Välkommen till pensionnärsligan Sara du e hela 20 år gammal nu=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0