Im singing in tha rain

Ooouf !!! kunde verkligen inte sova inatt. Hade inte mina sömntabletter med mig till Mr.Aziziam - så det vart svårt att somna endå. haha. Men men vaknade av världens tråkigaste väder imorse. Regn *suck* man blir ju inte piggare av vädret percis. Det får regna idag och imorgon bara det är fint väder tills på fredag då ading tar studenten. Jag hade tur förra året hade skit fint väder när jag tog studenten. Tänka sig att det har gått ett helt år. Wow tiden går fort. Nej nu ska jag träffa ading och luncha sen hoppas jag på att hinna träffa Fru Usch Usch innan jag börjar jobba ikväll. Får se hur det går.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Håller tummarna för fint väder på fredag men enligt SMHI blir det regn! :(



Tänkte på alla stackare som tar studenten då när jag vaknade i morse. Hoppas prognosen är FEEEL! :P

2009-06-02 @ 11:15:44
URL: http://inallhonesty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0