Partynight

Hjälpte Mama att flytta i perncip hela fredagn så trött och sliten. Men vill inte sitta hemma en fredagkväll och ruttna. Så jag åkte in till stan för att träffa fru Usch Usch och hitta på någonting. Ojajamensan vist blev det utgång till slut !! Yay. Har varit party sugen i evigheter så det var lyckat. Herr ko släppte av oss först vid firman vilket visade sig vara sten dött. Slutade upp på Pitchers med Fru Usch Usch vänner. Hade skjut kul. Dock så gick mitt paraply sönder (a) Nu mera är det inga paraply utan ett svärd och sköld xD


Miss Dawa på Pitchers

Fru Usch Usch och jag skålar för vårat underbara "äktenskap"

Denise & Fru Usch Usch - barndomsvänner "sweeet"

Hum tror Denise ville göra slut på allas lidande (mitt fiiina paraply)

From the hood ?

Fråga inte xD -
Kvällen blev helt lyckad, jag hade skit trevlig och gick hem med runda steg och ett stort leende på läpparna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0