Sunday

Ooouf !!! Seg i huvudet som en jag vet inte va. Kändes som att det var måndag för att jag skulle jobba. Men men träffade både Mama o Anti-Ros innan jag tog bussen in till stan =D. Anti var lika knäpp som alltid, sprang runt i trädgården och yrade. Hum om alla i min släkt e galna inte konstig att allting e fuckt up i mitt huvud xD Det gick ganska bra på jobbet faktiskt. fick iväg två familj och tre singel tror jag. Men timmarna segade sig som fan.

Skulle träffa Usch Usch och Mr.Aziziam efter jag slutat jobbet nämligen. Längtar längtar. Mr.Aziziam var lika fin somalltid i mina ögon =D Har saknat honom, men å andra sidan vore det konstig om jag inte gjort det :P Så bar det av till Frugan då. Trodde Saman skulle vara med men inte det. Vi lagade mat - min kycklinggryta så klart ;D Pratade om allt som verkligen går att prata om - vissa saker äckligare än andra xD HAHAHAHAHA *flattlös bo i halsen* URRRK !!! Röstade även, eller nja alla förutom jag :S Hade inte mitt röstkort o e skriven i Vattholma så det gick ju iunte *bajs* Satt ute resten av kvällen och bara prata skit. Vilket vi e bäst på efter att klaga (a)


Mr.Aziziam & Miss Dawa

Mr.Aziziam

Miss Dawa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0