A long time now

Sitter hemma hos Sara nu. har varit hos henne i helgen och bara slappat. Det var mysigt som alltid. Snackade med en gammal poolare till mig med, var ett tag sen han o jag gaggade. hum undrar hur länge jag har känt honom ett bra jävla tag 4 år snart tror jag. Och så klart så visade det sig nu igår vad han höll på med. haha det är verkligen helt otroligt jag drar åt mig sådana människor verklighen. kan inte sluta skratta åt saken. Men som han sa Dont do the crime if you cant do the time. Och det är verkligen sant. Hoppas på att kunna åka ner till gbg till rättegången och hälsa på honom. skulle behöva komma bort lite från allting. Ajja nu ska jag göra mig klar så jag kan tagga ner på stan eller någonting. Men Herr Dino tar en evighet i badrummet. haha som en tjej nästan. Nej jag ska vara snäll nu :) Ciao CIao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0