And she did it again !

Helt jävla otroligt va. Jag lyckas med allt numera. Slog sönder två knogar här om dagen. Svullnaden har nu gått ner i alla fall. Kommer ha fint ärr där sen. Fint. Var på utbildning igår med på ppm. Får se hur det slutar. sålde bara 2 igår tappade 3 i accept. Jävla skit. kom hem till Sara och Dino sen. Hade det skit myigt tittade på tv och bara dregglade över alla manliga skådespelare. Men sheat va jag skratta. Efter ett tag så somnade Sara i mitt knä. höll på med hennes hår så himmla mysigt fan. Det var bara till att börja plugga på ppm. Å helvete vad segt det gick. var upp hela jävla natten. Har inte fått en ynka sömn alls helt körde i skallen. Sitter på jobbet nu och undrar hur i helvete ska jag klara av att jobb 8 timmar idag. jobbade 8 igår, plugg ingen sömn. Kommer fan att kola snart. Snälla någon gör slut på mitt lidande tack, ja!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0