Friends from before

Vaknade upp på lördag morgon av att allting bara dukade hos pappa. trevligft eller inte måste jag säga. Hoppades på att få sova men tjjii där fick jag inte alls. Mamma ringde med och hetsade som en tock på att jag skulle kolla till henne och umgås med massa galna philippinare. Dom eller nja vi e helt saaaiko fan. xD

Efter det så körde dom in mig till stan för att träffa Anna. Så det bar av raka vägen till sommaro där jag träffade Kristina med. Gulligaste mamman eller vad xD haha. Hade det skit trevligt vi tre satt och drak vin och pratade om allt mellan himel och gjord. Det var ett tag sen vi gjorde det. Älskar det gamla tider gamla minnen flödar igenom en som en galnig.

Kollade på mobilen sedan och såg mer än 16 missade samtal det var från sthlm, mina polare från gbg hetsade som fan. Dom skulle ta tåget till uppsala för att träffa mig. hade ingenstanns att sova så jag sa. Lugnt stanna hos mig det är ingen fara. Så Anna och jag tog bussen ner på stan för att möta upp skruven. Gled runt på stan ett tag innan vi tog tåget till pappa, för att dumpa lite saker. Allt jag har att säga att vi gjorde staden osäker som vanligt och att det var ett evigt flängande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0