Hard Time

Vaknade nyss. total däckade i soffan helt väk i skallen fan. var fortfarande vaken när klockan slog 21.00 men då tuppade jag av helt. förlorade medvetandet, kroppen pallade inte mera. Fick iväg en ppm i alla fall. Första dagen, träffade Alaa idag igen, våran platschef. Håller på att göra en tatuering åt honom och mina andra chefer. Ska bli riktigt nice det. Iochmed att jag får en egen tatuering helt gratis. Jag har nog bestämt mig vad det blir för någonting. Ska försöka fixa så att Sara oxå kan göra sin hos honom så att det onte blir så ruskigt dyrt för henne. Får se hur detta slutar Alaa fan han bjöd ut mig på middag på måndag så det bli intressant, haha. Fredagen kommer verkligen att bli intressant. Ska vara med och fixa upp kontoret med så. Blir aå less på visa människor och jag pallar fan inte med dom. Nu får dt vara nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0