Hoho Lord !!!

Haha. har jobbat på hela dagen med sara och hennes mamma. Har försökt skaffa fram någon med en bil jävel så att man kan köra mig till usch usch. Tydligen har hon blivit jävligt sjuk vilket är mindre bra. Satt här igår kväll och luffade igenom datan då jag snubblade över lite gammla bilder på mig o sara etc etc. Säger bara LORD! det var tider. haha. Hittade lita andra bilder med. Hum har fortfarande sjukt mycket jobb att göra. Saker som måste fixas som vanligt. lord hjälp mig igenom detta. Hum vilka kan man lita på och vilka är bakom ryggen polare? Im bether be careful. Dont trust anyone - Ha dina vänner nära men dina fiender närmare brukar dom säga.



Miss Dawa i högsta person

Miss dawa med söta Sara

All the girls from the hood - or not :P

Sara och min galna iran Sahar

Linus, Miss Dawa och Herr Smedberg

Linus och Herr Smedberg - smile at the camera

Som sagt det var ett bra tag sen men jag hade sjukt kul på denna tid. Och hell yeah det kommer igen jag vilar aldrig. Kör tills jag stupar som vanligt. haha sova kan man göra när man e död eller hur. Nej nu ska jag kämpa vidare har lite ärenden att göra sen, Ciao Ciao 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0