I cant read u'r mind

Allt klappart och klart fär dagen. Är fortfarande lite små trött men ingenting som lite kaffe o gott sällskap kan lösa eller hur ;) haha. Ska till jobbet om en liten stund. Får se hur det går idag hoppas på 3 i alla fall behöver det annars går jag över till EBS pallar inte med PPM. Idag är det tänkt att jag ska käka med Alaa men vi får se om det verkligen blir av - för tillfället känns det inte så. Måste hem och hjälpa till med allting innan partyt imorgon. Yesbox imorgon blir det kalas för då fyller mitt lilla hjärta år. Sara kommer bli 20 yay. min lilla pappiy som jag kallar henne verkligen skit söt!! Hum am i in love think ?? jaaa i hennes underbara personlighet !! :) yay. Nu ska jag gå till bussen Ciao Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0