I found it

Yes hittade det. Nu har jag funnit lösningen - god i thank you for the good friends i have. Skönt nu kan man pusta ut en hel del. Nu löser sig det ena problemet med det andra, måste hålla igång det så att jag inte bryter det, lovar kommer ta livet av mig om jag hamnar i gamla hjulspår igen. Nu ska jag tamefan klara det. Det är sista gången jag ska sitta i denna skit. Skit pepp på allt och ingenting fan!!! Sitter och hoppas i soffan till och med. Btw sa jag det? - Min platschef har bjudit ut mig på middag nu på måndag tydligen. Haha hur fan ska det gå igentligen. Oja jag ska tattuera mig på fredag tydligen. Kom helt oväntat - efter det så blir det tydligen fett röj med cheferna. Haha - Detta kommer ju bara sluta på ett sätt. Åt skogen, men men vad ska man säga ska man fira ska man göra det ordentligt fan Ciao Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0