Woot tell me your jooking

Kom och tänka på igår innan Sara skulle iväg till jobbet. Satt framför tv och bara degade när Dino och Mohamed kom hem från stan, och gissa vad dom hade med sig lam till oss. Haha, du skulle ha sett vilken mördar blick Dino fick av mig och Sara. haha... Vilket 3 -4 kg gå upp, sen säger han att vi är tjockisar och får rulla in till köket. Men det var skit gott fyfan men dock så blev det grovt mycket leftovers xD det såg ut som att vi bara hade petat i maten. haha. Efter det kände man hur man bara svällde åt massa bröd till. Så varför inte spela lite Wiie för att få det att gå jämt ut? Haha seriöst så kul att se Mohamed och Dino spela så fula xD Men det löste sig fick träna sönder skrattmusklerna innan dom drog vidare till sthlm. Sheat så mycket jag skrattade.


Hur får man in 50 somalier i en skåpvagn? - Man kastar in ett ris korn.
Hur får man in 50 somalier till?
- Man säger att ingen hittat ris kornet!


Efter Sara och jag käkat - Det vart en hel del leftovers kan jag säga. Haha men tack Dino o Mohamed för maten CiaoCiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0