Markt for life

I fredags (20/3) så gjorde jag någonting som jag länge har velat göra men aldrig blivit av, har nog alltid varit lite små rädd för att det ska göra ont med. Men hey jag är mänsklig eller hur :) Jag tatuerade mig för första gången... Det blev tvilling tecknet. Men Kambal inskrivit i det med. Det betyder tvilling på tagalog. Och jag är grymt nöjd med resultatet. jag förstår människor som säger att har man gjort det en gång vill man göra det igen. Jag vill verkligen göra flera. Det gjorde ont ja. Men inte så ont som jag trodde det skulle göra. Min pappiy var där och höll min hand med kan säga, även om jag inte hade sönder hennes hand av smärta så är jag grymt tacksam att hon var där.


Åkte sedan hem till usch usch för att stolt visa upp vad jag hade gjort "titta vad jag har gjoooort" haha. Efter det så åkte vi hem till hennes polare alex. Hade en jätte fin lägenhet verkligen älskade den verkligen. Den var underbar fan :) Festade där med ett par av usch usch polare och några andra. kvällen slutade dock inte så underbart som jag hade hoppats på. var tvungen att dra pga av vissa omständigheter men vad skulla jag göra igenfligen man var tvungen. Min plikt som jag inte längre vill ha. Ciao Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0