Pain killer

Vaknade 06,00 Lördag morgon helt slut i huvudet och önskade att jag kunde få dratäcket över mitt huvud och bara somna om. Men nej du den gick inte skulle upp och jobba på UUK idag. Det jobbigaste var väl att jag visste att jag inte skulle få lägga mig i min sköna lilla säng förens om mer än 12 timmar.Pain!!! Hoppade in i duschen med hopp om att jag skulle vakna till liv. Nit på den. somnade nästan i duschen. Käkade lite frukost slängde i min ett parkoppar kaffe och pratade lite med pappa innan jag gick iväg till tåget. 07,27 rullar den in på perången. Ångest ville fortfarande inte jobba. Väl på plats så var det inte så farligsom jag trodde att det skulle bli. Men det var innan jag såg köksschemat. 1000 mackor. 80 salladskålar, 500 middagstalrikar och 1000 desserter skulle göras. Skjut mig någon. Efter många om och med så blev vi klara. Det var dock en jävla massa strul med desserten det saknades 200 fat! Fick springa upp på 3:a och 6:an för att ragga upp dom saknande faten. Blää. Hade dessutom körningen med Pedro o Micke. Lika roligt och kaos som vanligt. Men klockan slog 19,30 och jag fick stämla ut. Trött och sliten som sju svåra år hasade jag mig iväg till tåget som skulle ta mig hem. Jag skaaldrig mera tacka ja till ett 12 timmars pass. Skjut mig istället fan.


Arbetskläderna fan vad jag sexig man blir i dom eller inte ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0