Shusi

Hahaha. Var och käkade med killarna från jobbet i fredags. Igentligen så - Om gud vill !! . Han ville igentligen inte att jag skulle ut och käka för min lön var sen xD haha. Men det e lugnt Daniel bjöd mig på lunch så det gick ändå. Tjing på dej Gud :) haha nej nej. Vi kommer aldrig mer få komma in på Dragon Palce längre. Så som vi fulade oss. Helt otroligt. Stackars Stefan ångrade nog djup att han följde med. Inte jag dock. Fan vad jag skrattade då. "Svante ! Svante ! Dom har blandad frukt" Jävla svenne på att skämma ut sig. Viserligen var vi nog inte bättre. Så fort laxen kom vi tog hela brickan till bordet och käkade. Haha. Ja vad mer kan man s'ga. Vi hade det skit kul. Och ja resten får för bli en hemlighet om vad som sas och hände ;D


Mina två Cocher Jesper och Stefan

Maten Yumi Yumi

Vår alldelse egna soldat Daniel - Shusinarkoman

Martin den andra svartskallen på jobbet. Jävlabulgar xD

En över lycklig Jesper med helalaxsushi fattet xD och Daniel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0