Times up!

Sitter i plugget just nu och försöker sammla mina tankar för att få fram någonting. men det går ju inge vidare med det. Har så mycket som snurrar i huvudet just nu. Men som sagt det mesta verkar lösa sig i alla fall. Viserligen har det hänt andra saker utan min vetenskap som jag inte gillar för 5 öre. Men om jag ingenting vet kan jag ingenting göra. Ska jobba senare sen får se hur det går, har igentligen ingen lust med det men måste man så måste man måste få tag på cash någonstanns. Just det mitt kort är helt fuckt up. fattar inte vad som har hänt med det fan. Men å andra sidan är det väl bra får då kan jag inte spendera. Haha. Någonting läskigt e att fredagen närmar sig och sheat ska jag verkigen tattuera mig kommer fan skita på mig. Nja det e bara att bita ihop. "Vill man vara fin får man lida pin". Ciao Ciao


Times up Whop Whop -Miss dawa comes to town
Whop Whop the sound of the police
Gammal bild OBS ! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0