-

Sitter på jobbet just nu. Trött och helt avslagen i hela kroppen, åter igen måndag en hel ny vecka. Fuck heller. Men vad ska man göra. Det är bara att bita ihop. Ska kolla på lite kläder idag, behöver ett par nya jeans eller någonting. Mina nuvarande är förstora, hoppas på att Usch usch eller mahal kommer och göra mig sällskap och råd. Träffade idioten igår, kändes bra. Hoppas att det går bra nu annars så är det taman. Nu ska jag jobba vidare måste få in lite pengar så jag kan börja få ordning på allt och kunna skämma bort min kära fru. But anyway i feel great to day Ciao Ciao



What's the time?
Well it's gotta be close to midnight
My body's talking to me
It says, "Time for danger"
It says "I wanna commit a crime"
Wanna be the cause of a fight
I wanna put on a tight skirt and flirt
With a stranger"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0