Boxing

Provade på boxning igår för första gången. har testa kickboxning och andra kampsporter men aldrig boxnings å jag tyckte det var dags för det - bebövde dessutom få ut lite agritioner som jag bärt på ett bra tag. Det var skit kul =D Kommer nog att fortsätta. Men Oouuff !!! var dålig på att stretcha igår så jag e stel i bröstpartiet, och halva ryggen :/ Men har bara mig själv att skyla. Våran tränare "Alaa" Hassan från Iran. har är tydligen en av dom bästa proffsboxarna där ifrån. Melike !!!  =D Han var skit trevlig, hade enormt tålamod med. Det var skit roligt att få se Bernta få stryk med xD Hohoho. Fick även träffa Sara och Malin, var skit länge sen jag träffade dom så det var skit roligt. Lika fina som alltid. <3 Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0