Brownie Brownie

I två dagar har jag och usch usch inte gjort ett jävla skit förutom att sola. Det har varit ett så underbart väder i två dagar nu. Man så det var bara att passa på så länge det varade. "Stek asiat eller vad hon nu e för något, någon?" Jag har verkligen stekt sönder mig. Klarade mig undan från att bränna mig, Skyller på mamma (a) nja jag har svårt att bränna mig, att få färg dock inga problem. Usch Usch hade dock inte lika tur med att slippa undan. Hon lyckades bränna sig lite på framsidan. Dock så blir hon alltid brun så fort det röda lägger sig. Så det e nice det.

Under dessa två dagar har vi oxå försökt att hitta på någonting på kvällen men har fan aldrig gått. Alltid är det någonting som inte går. Blir så ledsen när det blir så. Båda har gjort sig iordning fixat allt så visar det sig att bilen ärborta. *Suck* och inte går det hitta någon som kan köra. Surt som fan. Kände det spec igår när vi hade bestämt oss för att spela biljard och allt. Ajja vad ska man göra det e väl bara att bita i det sura äpplet.



Efter ett par timmar i solen =) Visst e vi fina Brownie Brownie. Skulle iväg och handla lite här. Skulle käka grillad kyckling med hemagjord potatissallad. yumi yumi blev det. Men klart vi har bästa teamworket så Ciao Ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0