حساس

Man säger att ord är överflödiga, i visa fall så ja det är det! Men Just nu behöver jag få rensa skallen på allt. Både gott och ont. Det är som en ständig strid mellan det goda och onda som pågår inom mig hela tiden. Måste få ut allting på något sätt. I detta fall väljer jag ord - trots att dom kan vara överflödiga.



 
Jag ska vara stark, inte visa hur det känns, Ska vara stark och inte visa att det bränns. Inte visa såren i mitt
hjärta, Ingen ska få se denna djupa smärta. Inga tårar ska rinna framför er, Ingen ska få höra vilka böner jag ber. Utåt ska jag vara lycklig, utåt ska jag le, Skriken och såren i mitt hjärta ska ni varken höra eller se. Utåt är jag flickan utan besvär och bekymmer, När tårarna kommer har jag natten som skymmer. ♥


                                                  

♥ En sen sommar kväll i mitten av juli, står jag vid sjön och tittar ut. Känner en hand som omfattar min, jag ryser  till i hela kroppen och undrar vad som händer. Sakta men säkert tar jag min kropp och vänder, då ser jag världens vackraste ängel. Hans underbara röst lika vacker som en orgel, hans leende som lyser upp dagen, hans ögon som tindrar lika klart som stjärnorna. Det var mitt livs ögonblick, har jag bara en sak och en plikt. De e att ta hand om denna vackra ängel i alla väder - innan han går sin väg i någon annans händer. ♥



♥ My place of sin, a chivalrous love. Let me return to you, to a home without windows. Bound by this sorrowful light, darkness tron to pieces as white wings grew. Rays of a bitter sun ... Constrict one's freedom, reflections of a miraculous night. An unmasked beginning to unleash for my soul. Break through the tainting white with darkness ... A new era is thrusted upon us, letting you're heart be set free. Fly upon the endless true light !!! ♥



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0