Future

Ibland kan jag inte sluta undra vad framtiden har för en. Om jag få bestäma själv vet jag redan vad jag vill med mitt liv. Men sen blir det riktigt aldrig som man själv vill eller hur. Som Maria sa "Blood, sweat and teras" det är min framtid. Troligen ligger det väldigt mycket i det. Den personen jag ville va med och älskade som djupast var Mr.Aziziam. Vilket stämmer - men å andra sidan "den jag igentligen vill ha men kan inte få" Björn? HAHAHAHA !!!! Det tror jag inte för ett ögonblick på. Fuck heller.  Mr.Aziziam har percis allt som han inte har. Allt han har e "Sopkvasten" Hohoho ^^ kunde verkligen inte låta bli. Frugan min knäckte som fan. 


I och med diagnosen jag fick. Nja dom kunde väl berätta någonting som jag inte viste redan i alla fall. Men men. Måste verkligen få upp tankarna och tänka på allt bra som har hänt och kommer hända. Bara för att man e depp så behöver man inte vilja sitta hemma i ett mörkt rum och vilja ta sitt liv hela tiden. Ja jag är gald i vissa fall. Som en vanlig individ. Gäsp, nu e det dagsför sängen. Känner hur helarummet snurrar *wiie* fat det e pga av alla tabletter jag tar. suck. Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0