Hell of a day

Ooouf !!! Hela gårdagen var full med aktiviteter. har ingen aning om vart man ska börja längre. Först så var jag med Sofié och lunchade i skolan. Var tvungen att fixa lite med sommarskola och böcker. Så trött på att gå i skolan med vad ska man göra igentligen.


Sofie & Miss Dawa


Efter att jag hade varit med Sofié i skolan så åkte jag ner på stan för att jag var tvungen att snacka med Jesper om lönen och hela den visan. Tyckte fan synd om honom när jag kom fram.Så mycket skit han får stå ut med. Helt otroligt. Men efter ett par groggar så var vi båda jävligt glada i hågen xD - Jävla fiiin kille det !!! Shoo blattar



Efter det så bar det vidare till gränby med min kära fru Usch Usch för att kolla runt lite på saker. Hum hittade ett linne som jag använde senare samma dag. Efter som det jag hade tidigare på dagen hade fått ben och satt sig på Usch Usch i stället. :) Men glada i hågen gick vi och köpte glass. Mmmm cocos me LOOOOVE !!!


Fru Usch Usch

Miss Dawa

Dagen är änu inte slut. Fuck !!!


Usch Usch körde ner mig på stan för att jag senare skulle träffa Sarah och Hanna och parka. Eller vad man kallar det. Hum sitta i parken med jordgubbar på en filt med massa öl # Alkisar kanske ??? Sarahs mama var skit söt fan. men fan vad synd om henne det var när vi upptäkte att hon hade glömt sin väska inne på Flustret. Aj Aj Men någon ärlig mäniska hade lämnat in den med allting kvar. Phuu !!! Sen var det bara att röja igång hela spektaklet =D


Sarah i högsta hug =D

Miss Dawa försöker sig på glamor


Efter en stund så såg vi en kille gå runt med en kartong och delade ut saker ! KONDOMER !!! Nej vi fick glass i stället. Lite besvikna vart vi men vem säger nej till glass i denna värme igentligen.


Inte Sarah och ....

Miss Dawa i alla fall =D


Efter många om och men så dök även en efter länktad Hanna upp på plats. Japp då var det fullsatt på vår lilla filt. Under kvällens gång så blev fan Hanna och jag allt mer kamera kåta :S bådar inte gott. haha Sprang till och med fram till ett gäng "kinesiska-turister" och bad dom ta kort på oss med deras kamera xD. fan vad vi snackade. Sen visade det sig att dom kunde svenska dom med. Oops !! :P Pinsamt men vi överlevde.


Men fortfarande grymt kamra-kåta Hanna och jag spanade efter mer roligt folk att ta kort med. Turen var på våran sida. Helt plötsligt så fick vi syn på två vandrande päron. Hahaha !!!! Så fula xD

 
Päron 1 - Hanna & Miss Dawa - Päron 2

Kommentarer
Postat av: Sarah

Haha, Underbart! XD



jag snor lite bilder av dig! ;)

2009-06-01 @ 13:33:46
URL: http://inallhonesty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0