I hate this part


Boys Boys, you cant live with them, you cant live with out them!


Nu är jag så grymt less på pojkar/män. Gud vad enklare livet skulle vara utan dom. Lite tråkigare kanske men enklare! Min tele ringde kl:00.30 inatt. Och klart som fan är det inte den personen jag vill ska ringa som ska ringa utan Wiriya som ringer. Den käften hade då verkligen inge slut, han prata och han prata så att det skulle kuna blöda ur min öron. Efter ett tag så börjar han på någon vända skälla på mig för att jag tydligen hade krossat hans hjärta en gång i tiden. Vad? jag visste inte om att han kände så, kunde inte göra någonting åt saken. Å andra sidan var jag nog blind. Han fick för sig konstigaste idéerna med. Fan ryser när jag tänker på det han sa - vilket jag ska komma och bo hos dej? Saaiko!

Så less på detta eviga tjafs! Varför varför kan inte den person man tycker om lägga ner sådan energi på en som alla andra gör. Verkligen känner mig som en jävla idiot! Jag vet att mr.aziziam har mycket att göra! men vissa saker kan jag verkligen inte förstå, eller förlåt för den delen heller! Gaah! Jag ska sluta med pojkar/män, ska bli lesbisk fan. Snälla någon gör slut på detta lidande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0