Just an other day

har inte gjortnågonting idag. Vilket inte förvånar mig det minsta. Eller nja jag gick ut och gick i dag igen till mamas jobb. Följde med henne till tåget med. Jobbigt. Ska till husläkaren i imorgon får se hur det går. Antagligen så kommer dom skriva ut änu mera piller till mig som jag måste knapra. Mama föreslog att jag skulle sjukskriva mig. Tror nog att det blir så. Måste försöka ta hand om mig. Även om jag bara vill jobba och gå i skolan så kommer kroppen säga ifrån till slut, och då blir det mycket värre än nu. Men först måste jag ficka inkomstpapper. Som jag kan ge till försäkringskassan. Annars inga pengar. Dock så e det mina egna skattepengar med, så.

Har så sjukt mycket att göra denna vecka.Vill igentligen bara sova men det funkar inte. Ska dock bort i helgen till K.J.L det ska bli skönt att komma bort från uppsala och bara ta det lugnt. Ska på konsert med tydligen på fredag det ska bli spännande. Få se hur det går. Nej nu ska jag knapra i mig min dagliga dos och lägga mig. Ciao Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0