Last night

Går dagen kunde inte ha blivit mer lyckad =D Efter ha jobbat hela dagen så träffade jag Annaoch åkte hem till henne för att käka o förfesta. Yumi Yumi vi käkade grillad kyckling med massa annat gott gott. ^^ Efter det så började festandet ordentligt. Haha Kristina är så sjukt underbar den kvinnan. Alltid lika varm och välkomande. Jag har ingen aning om hur mycket vi dansade däreller hur länge. Men vi störde säkert hela jävla granskapet ordentligt. Med vårat dunkande och skrikande. Haha =D  Ska jag vara ärlig så vetefan hur vi kom ner på stan igår. Buss. Taxi ??? Skitsamma vi kom ner i alla fall. var överallt och ingen stanns. ^^ Väl ute på krogen så träffade jag hur mcyket folk som helst. =D min söta lilla Sara med Yay !!! Min danspartner. HAHAHAHA fråga mig inte vad jag gjorde i baren men det blev ett par teqila . FOR FREE =D HAHA - Tycker fan syndom snubben som betalade allt. Men men det e hans problem om han vill slänga ut pengar på mig (A)

Docknu dagen efter känns det verkligen att det blev allt för mycket igår. Måde verkligen bajs imorse. Nu har jag festat så att det räker på några veckor fan. Gick upp vid halv 5. Ångest sovit bort hela jävla dagen. Känns inge vidare. Väntar nu på att Usch usch ska ringa. Kanske blir det bio ikväll, får se vad vi kommer fram till det. Ciao


Miss Dawa med Sara igår =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0