Mmm sweet

Är hemma hos Bernta just nu, han kom och hämtade mig tidigare idag. Sheat den mannen! Han kan köra, och jag älskar det verkligen. Det går undan som bara den. Haha. har suttit och tittat på film med. Australia "Me love It". Såg den på bio tidigare men kan fan se den flera gånger. Älskar Nicole Kidmans komentar om kyss-scenerna med Huge Jackamn.
"I love to kiss my husband, but Jack comes in second place" HAHAHA!!! Jag säger det samma verkligen. Skulle jag få syn på denna man Ouuuf!! det skulle vara andra bullar verkligen xD men det samma gäller även Brandom Fraser. Där har vi mina två dreggel object verkligen. Det är män - eller hur Usch Usch ;D ? Cant help it they are so hunkylicus xD Dock så e det enbart en man som jag dregglar över i slut ändan Mr.Aziziam. Där har vi en riktig man - om han bara vill. Han var så gullig och körde hem mig här om dagen med. Trots att han jobbat i flera timmar, gillade skarpt vad jag såg ;D Mr.Aziziam har blivit jätte fin nu, hoho ^^ hans bröst- och armmuskler nice och spec hans ryggmuskler har blivit betydligt större - I Love It !!! yumi yumi. Ma man !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0