Never Dies

Känslan... Den går inte att beskriva. När man tycker om någon så mycket att man inte kan leva utan den personen. Jag har - går igenom ett rent helvete för den personen som jag håller kär av hela mitt hjärta. Men i slut endan vet jag att det kommer vara värt det. Jag kommer bli sårad, besviken, orolig och arg men det är bara för att jag älskar Mr.Aziziam. Jag vet att han kan göra mig till den lyckligaste människan på denna jord. Mr.Aziziam kommer göra allt för sin familj. Han kommer bli en underbar man och fader. På grund av omständigheterna vi har haft det så jobbigt, vi har fått gå igenom eld och vatten verkligen. Saker man inte ska behöva genom lida. Men vad gör man inte för kärleken? Det är inte bara jag som har det jobbigt. Mr.Aziziam har det lika jobbigt som jag, är man två så blir det inte lika jobbigt. Min kärlek till Mr.Aziziam kommer aldrig att dö. If my heart could beat it would break my chest.


You light up my life more than you ever can imagine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0