Nostalgia

Lord !!! tittade igenom mina gamla saker från högstadiet. hahaha vilken fantasi man hade då fan. Hitte ett manus till en film jag och några andra skulle göra på SO om rättsystemet eller någonting liknade, dog av garv när jag läste det fan. Hittade även ett papper som jag och tjejerna hade skrivit på under mattelektionen. Jag har aldrig varit en höjadre på matte och det var ekvationer vi hade denna lektion. Av att tyda på våra antekningar xD

Ekvationens Svårigheter

Zlatan - hjärna = Dum ibrahimowish
Sara + Duracell + Fjolle + Miss Dawa = Skadad familj
Kim + flickvän - Sarasyra = Lycklig Sara
Malin - tandställning = Mindre käft
Sara + Miss Dawa +Duracell + Softis = STOR fyrkant
Wide + Wenne = Munterjöökar
Snygg +schysst + sexigt = Sexigt värre Alexander
Malin + parlamentet = Sexuallkunskap
Nadim + Wenne - Gaz = Dvärg äktenskap
Jan.O + Lucialinne = Luciamannen/pedofilmannen
Charlott + Oskar = Barnförbjudet


Hum vad kan man konstatera av detta. Ja att vi alla led av någonting - men vi hade jävligt kul i alla fall =D




Miss old times like hell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0