Oouuuff

Trött !!! Någon gör slut på mitt lidande. Har varit vaken sen 5 imorse. Stämplade in strax innan 7 imorse och kom inte där ifrån förens vid halv 5 *suck*. Men så är det att jobba. Det blir gott om cash i alla fall. Det ärnågonting bra i alla fall =D. Fikade med Anna idag. Jag vet inte vad jag ska säga - tror du inte "häxan" är där ??? Oouufff !!! Skulle sett "häxans" blick mot mig. Om den kunde döda den hade gjort det fan. Men Fuck it !!! Jag var mig själv, dock var jag tvungen att passa tungan så att jag inte sa allt för mycket. Aldrig över min döda kropp att "häxan" ska få njuta på min bekostnad. I alla fall. Ska vara med Anna och Vickey imorgon kväll. Det var skit länge sen vi var alla så det blir nice ^^ Får se hur denna kväll slutar xD Kommer aldrig glöma statoil-killen eller Svärdsjö. Minnen älskar dom. Fan vad kul det var !!! =D


En taggad Miss Dawa för fredagen =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0