Reach out a helping hand



Jaha då var det klart då. Det enda jag kan göra är att sitta hemma och rulla på tummarna och vänta på min fördömda remiss från "Unga Vuxna" vilket kunde ta upp till tre månader innan den kom. *suck*. Psykologen jag pratade med Måns sa "Blir det värre så hänvisar jag till psykologiska akutmottagningen på Ulleråker" YAY !!! or NOT !!! Jag trodde verkligen inte att det skulle vara så jobbigt som det var. Måns ställde frågor som fick hjärtat att stanna. Jobbiga händelser som jag helt enkelt förträngt för att dom är för jobbiga att bearbeta. Åter igen så fick man ett "bakslag" Men jag har bara mig själv att skylla. Jag har blundat för sanningen hela tiden. Jag ber till gud att jag klara detta !!! Annars blir det inte England för mig i höst snarare ett behandlingshem. Jag VÄGRAR - aldrig att jag åker på sådant. Men har man lyckats undvika det tidigare kan jag göra det igen. # Mr. Aziziam i need a helping hand.


Kommentarer
Postat av: Sarah

äääh same shit. Men gräver skelett! ;)

2009-05-11 @ 21:16:23
URL: http://inallhonesty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0