So tierd - sleepy sleepy

Lord !!! Är så trött. Känner att ögonen bara blir tyngre och tyngre för varje minut som går... o.O Jobbade som sagt för första gången på UKK på en månad. Det var skit skönt. Återigen ser jag att många som jag kände där tidigare har slutat. :/ Tråkigt det men dock så finns det fortfarande kvar en hel del + en massa nya godingar att bekanta sig med ^^ hoho. Cant help it (a) Trodde jag skulle slakta Pedro ett tag där, han e helt saaaiko xD


Josefin - Miss Dawa du ska göra frukt för 300 pers plus en åtta.
Miss Dawa - Inga problem ska jag ta allt ???
Josefin - Ja gör det !!! Det har kommit in nya bananer med - finns i länseriet !!!
"
Miss Dawa är nästan klar med fruktskålarna "
Miss Dawa - Jocke akta lite på dej ska ha bananerna under dej.
Pedro - Hur mår du Jocka ???
Jocke - *harkel* Jag mår bra. Då då ???
Miss Dawa - Fan att det ska vara så svårt att hitta !!!
Perdo - Ja det ser lite roligt ut med Miss Dawa där nere rotandes.
Jocke - Vad menar du ???
Miss Dawa - Äntligen fick jag tag på dej !!!
Perdo - Fick tag på vad ??? !!!
Miss Dawa - Bananklyftan så klart. Vad tänker du på igentligen svartskalle ???
Pedro - Miss Chiquita
" Går därifrån skrattandes, medans Jocke står röd som en tomat och en flinande Pedro "

Jag har då alltid haft en tendens att samla på mig smeknamn eller annat dylikt t.ex. när jag började på TMC var jag tjejen som alltid spillde kaffe, eller midsommar förra året "miss tabledancer". Mamacita är någonting som dock har hängt kvar nu i ett par år. Men efter dagens incident eller vad man ska kalla det. Så har man gått från Mamacita till Miss Chiquita.





Befor I was Mamacita

Now I'm Miss Chiquita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0