Sleepy

Var i skolan tidigare idag för att kolla sommarskola. Måste verkligen läsa Matte A jag har inte gjort klart den än fan. Trots att jag har haft tyå 4 år att göra det.t fixa det. Har aldrig riktigt orkar med, men nu får jag ta och göra det fan. Kan inte fortsätta så här. Har även fått min remiss från ulleråker nu. Så jag ska börja gå i terapi har även bokat en annan läkar tid, för en annan undersökning. Fan det enda jag göra är att vara hos olika läkare och så. Så less på det.

Ajja sitter hemma hos min gudmor nu. Tittar på en spansk-serie som jag inte fattar ett skit av verkligen. Tur för eng txt annars hade jag verkligen inte fattat ett jävla skit. Känns lite nervös inför fredagen, ska på någon hip'hop spelning, vänner till K.J.L sen ska vi tydligen festa med dom. hum. Vad ska jag ha på mig?? Hahaha dagens i-land problem. Ciao


Kommentarer
Postat av: Sarah

Fick ditt sms! Tråkigt när det blir sådär! :(

2009-05-26 @ 21:54:53
URL: http://inallhonesty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0