Spend some time - lovely

Vaknade helt körd i skallen denna morgon av att solen lös in imitt sovrum vid 6 imorse. Snälla gör slut på mitt lidande. Kunde inte riktigt somna om heller. *Suck* Så jag gick ut och solade istället. Har varit underbart väder hela dagen fan !!! Man storm trivs som bara den. Mr. Aziziam ringde mig senare och så, bestämde att jag skulle ta tåget in så vi kunde ses . Yay !!! =D Väl inne i stan så möte vi även upp mama med kent. hum jag vet inte vad jag ska tycka om honom. Lite för tillbaka dragen för min del. Efter det så hälsade vi även på Fru Usch Usch och robbade henne på två glassar. ^^ Hoho. Efter det så var hela eftermiddagen bara min och Mr.Aziziam. Doo set daaram azizie delam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0