Study, shoping, work

Stress...Stress!!! Trodde jag skulle missa tåget imorse. Kom percis till station när tåget rullade in på perongen. phuu!!! Men nej nej, pga av signal fel så var vi tvugna att vänta i 30 min percis utanför uppsala för att rulla in på centralstation. *suck* and top of the cake så var bussen till skolan sen med. Great !!! Äntligen så kom man fram till plugget. Då var det bara att gå rakavägen till bokförådet. Har en massa böcker som e skolans som jag inte harlämnat in. Kronofogden någon? I alla fall blev klar med mitt historia arbete i alla fall, nja ska korta ner texten lite men allt skrivande e klart. Yay =D Käkade en gräslig lunch med Sarah. Nice nice det.


Shopaholic? - Varför vill man alltid ha allt man ser i butiker? fast man vet att ekonomin inte håller.

Efter att vi båda var klara i skolan med allting så tog vi bussen ner på stan för att "fönster shoppa" Men den planen gick i kras ganska fort ^^ Var en säng in på H&M, och när vi klev ut där ifrån så hade Sarah köpt ett metalicrosa nagelack melike och jag med en tuptop linne i peachfärg eller vad man kallar den =D  Stegen bar av till New Yorker efter det. Älskar verkligen deras underkläder - underbara !!! Åter igen så klev både Sarah och jag ut genom ingången med en ny kasse i släptåget och lite fattigare xD Sarah med en skit söt svart kort jacka och jag med yttligare ett nytt linne i mer koralrosa färg? Satteoss ner en stund och pratade lite om allt och ingenting så som bara tjejer kan göra.

Jobbade på EBS projektet idag. Gick sådär, nollade i alla fall inte. phuu !!! hade fått flipp då fan. Det visade även sig att jag ska jobba bådepå PPM och EBS imorgon. xD Dömnt att misslyckas. Har redan svårt att skilja projekten åt. Men vad ska man göra. Work is work after all - bara att kriga på som Dino säger. Ska krypa i säng nu. Trött efter en hel dag. Ciao






Solen lös in i mitt sovrum runt fem imorse. Älskar det. inte så tidigt kanske men man känner verkligen att sommaren är på väg -
den är inte långt bort nu. Blommorna slår ut *snor* # pollenalergiker :S Men ändå. älskar ändå sommaren =D


Dagens inköp - MissDawa







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0