Suck


Vad ska man göra. Det spelar ingen roll hur mycket jag än försöker undvika dessa människor. Dom dras till mig av någon lustig andledning. Både nya vänner som gamla visar sig ha gjort någonting. Träffade en gammal polare till mig nyss. Det var säkert mer än ett år sen jag såg honom sist. Klart man har undrat vart han tog vägen. Man fick höra massa konstiga rykten om allt möjligt. Att han satt inne för mord, grov misshandel, narkotikabrott etc etc. Men vägrade tro på alla rykten som gick. Ajja det enda man kunde göra var att fråga honom vad som hade hänt igentligen när man såg honom. Han muckade nu i fredags tydligen satt lite mer än ett år - för grovt rån. Alla rykten om honom var nästan bara skit snack. Nja inte allt kanske.Men det mesta i alla fall. Glad att se han att lever i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0