Sunny Day

Vaknade vid 6 tiden idag av att solen lös in. :/ Inte än låtmig sova en timme till. Var på plats hos husläkaren vid halv 9. Läkaren jag hade hete Johan om jag kommer ihåg rätt. Han var trevlig. Dock så misshandlade han min mage. Så pass att jag ville spy på honom. Dock gjorde han bara sitt jobb så.

Sen bar det av till skolan. Jobbigt men hade inte så mycket till val- Träffade Sugha (sarah) i fotostudion. Läskigt han e fan besatt av Hanna skulle man kunna tro xD Jag skulle fan bli skit rädd om jag skulle vara där ensamen. Läskigt.
Lunchade även med Sugha efter det bar det av till syon för att kolla sommarskola *suck* Men måste läsa Matte A vilket jag inte gjort heller :/ jag vet "fy Miss Dawa"

Spenderade resten av dan på stan med mama min. Ooouff !!! hatar män så otroligt mycket ibland fan. När mama och jag stod och pratade med en vännina till mama. (Hon säljer brända mandlar). Så kom det förbi ett par äldre män. Som frågade om man fick smaka. Jag/vi trodde han menade mandlarna. Men tydligen var han ute efter någonting annat. Det gick så långt att han föreslog att köpa mig. Snacka om att jag tok lackade på honom. JÄVLA ÄCKEL !!! USH !!!! Om man bara kunde radera den lilla grejen så hade jag en trevlig dag. Hittade finaste hatten med. Ska ha den innan jag åket till England fan. Ciao


Miss Dawa mumsar i sig nya Mac Donalds glassen - väldigt söt

Min kära Mama

Sådan mor- sådan dotter

Miss Dawa försöker på sig sexig pose - men misslyckas (hatten e så min)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0