Weekend

Saturday
Vakanade tidigt denna morgon helt slut i huvudet och helt under stimulerad. Tråkigt, måste göra någonting... Vill inte bara sitta hemma på mitt fetta arsle och stirra in i väggen. (igentligen vill jag det). Fint då har man nästan helt gått in i väggen. Men i vilket fall som helst så tog jag mig i kragen och ringde broshan ^^ hahaha. åkte hem till honom och spenderade hela dagen där med hans famlij, Som nu har kommit hem från Cypern. Vill oxå o.O Myste med alla hundar och kollade på alla bilder. Bakade även cheesecake för första gången i mitt liv. ^^ Skit gott Yumi Yumi =D Det blev med smakerna lime&citron. Käkade även gott denna dag och såg även på film Twilight... mums vampyrer... hoho - En helt okey lördag med lite teqila på det ;D



Twilight -
 Robert Pattinson & Kristen Stewart


Sunday
Tråkig dag. Vakande av att det var molning och tråkigt ute. Blää !!!  Fanns ingenting att göra. Väntade på att mama skulle komma så att vi kunde diskutera adings studentmottagning. Blää !!! Åter igen så har jag massa jobba att göra. Varför Varför ??? tar jag alltid på mig sånt här. Orkar inte !!! Gjorde typ ingenting denna dag. Trodde jag skulle få slöa hela dagen och inte göra ett skit. men tji fick jag en galen bosnier ringde och hetsade på att jag skulle ta mig in till stan och fika med honom. Kände att jag inte ville vara hemma, så jag åkte in. Hade det trevligt fakist träffade på Bulten med ^^ var skit länge sen jag såg honom. Har saknat honom lite faktiskt =D Men men hade en helt okey söndag med. Men nu e det m¨åndag igen *suck* - En hel arbets vecka kvar till helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0