White thras and cake

Igår var en dag fylld med enbart stress. Var först i skolan och skrev äntligen klart mitt arbete om "Demokrati i Norden". Lunchade även denna dag med Sarah =D vi har alltid kommit bra överäns med aldrig riktigt umgåtts. Men nu e det på rätt väg she's ma sugha =D. Efter det så drog ner jag på stan skulle iväg på ett "möte" som dessvärre drog ut på tiden. Skulle börja på PPM vid halv tre men var inte igång förens klockan slog fyra. *Suck* Men det gick bra ändå ^^ Fick iväg två stycken på PPM och på kvällen när jag satt på EBS så fick jag iväg tre i alla fall Yay !!!


 




Camilla & Miss Dawa

Camilla skulle iväg på strudentskiva denna kväll med kändis tema hon blev - White thras  # Host jag menar Paris Hilton =D Men seriöst hon såg ut som det. Men tycker om henne ändå ^^ Borde haft en skyllt där det stod  "White thras not for sale" XD

Gjorde ävens Jespers efter längtade tårta igår kväll. Var jätterädd att det skulle bli torr - Men det var tyvdligen ingenting jag behövde oroa mig för ^^ Gjorde nämligen en liten bit till min kära Fariii !!! =D Han sa att den vart jätte bra så det kommer bli nice detta ^^. Miss Dawa - trårta. Johan - wiskhey. Jesper - is. xD kan ju bara sluta åt helvete eller hur. Men kul blirre.


Miss Dawa klockan 00.10 inatt. Då blev tårtan äntligen klar !!! Sheat vad trött man var och ont i ryggen :S Ajja men resultaten blev ju bra. Så jag ska inte klaga. Nu ska jag duscha innan jobbet. Ciao Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0