Wonderful Time

Valborg!

Kunde fan inte bli så mycket bättre. nja små saker kundesäkert ha undvikits men ändå. Vaknade vid 6 tiden av att solen lös in i mitt rum och kunde inte somna om. Bara att gå upp för att göra sig iordning, Tog tåget vid 9 fär att möta upp Anna vid Åhléns. Och gissa vem man träffardär. Hum ingen mindre än lilla lilla sudi, Suck* Ajja Vad ska man göra åt saken

                                         
 Lite bilder sen dagen






Änu ett valborgsfirande =D hade det jättre trevligt med Anna och alla. Gick sernare ner på stan för att möta upp Usch Usch och Kossan som jag skulle vara med senare. Gick runt lite på stan kollade på alla människor som gick omkring och gjorde jag vet inte vad. Efter ett tag så åkte vi hem till Usch usch för att bara ta det lugnt. Hela dagen skulle ha varit perfeckt om jag inte hade haft värsta huvudvärken. Vart den kom ifrån har jag ingen aning om. Men den sabbade ganska myckat va kvällen. Så Usch Usch körde ner mig på stan för att ta tåget hem till pappa. Och vem träffar jag inte på station Wiriya. Trodde han var kvar i Thailand men tydligen inte. Ajja, världen blir bara mindre och mindre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0