Zzz-Blaa

Trött !!! Låt mig sova någon. Så less på att man aldrig kan känna sig utvilad och så. Är helt körd i skallen. Så ringer mama och säger vi ska till anti-ros idag etc. Ja inte för att jag har problem med det men endå !!! Vill sova mera !!!


Trött och sliten. Sitter just nu och pratar med K.J.L. *suck* vad ska man säga igentligen ? ( Nu säger han att han hade sett fram imot att få träffa mig i helgen och allt ) Verkligen man hade sett fram imot att få åka bort från Uppsala. Så säger den andra parten nja det  funkar nog inte. Nehe. Är rädd för att få känslor etc. Men kan man inte bara gräva ner dom i jordens ende och aldrig ta upp dom igen? Jag hade verklitgen sett fram imot att få umgås med andra mäniskor ta det lugnt och så. Kan inte en pojke och en flicka bara umgås som vänner?





Miss Dawas sista dag som tonåring. Hjälp !!! Ångesten kommer verkligen krypandes. Vill inte !!! Vill inte växa upp inte nu i alla fall. Hahaha - låt mig vara ung-och-dum ett litet tag till i alla fall. pls someone :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0