Nostalgia

Gick igenom lite bilder från tidigare. Det var en del - vilka minnen. Gudarna vet att jag hade kul då. Vissa saker kanske var mindre bra med "I had a great time". Många minnen med många vänner, vissa har man förlorat, byt ut. Men dom vänner jag har idag vill jag verkligen inte förlora.



Bil resan till "the secret spot" jo nog var det trångt i bilen men kul hade vi hela vägen. "It's going to be a bumpy ride" And hell yeeeah there was. Får göra om det någon gång. Och snälla varna mig innan jag kör över någon igen. Stackaren. Men hur fan kunde jag veta det. I hade a great time anyway - Fuuuuuuckers !!!

Hemma festen hos mama som slutade med att störningsjouren kom 3 på natten. Hahaha gud jag hade kul den kvällen. Ja det var nog lite högt intag av alkohol - oja jag syftar på en viss kvinna som somnade i duschen. Nja Den andra kvinnan sov genom hela spektaklet. Hahaha. Ja men kul hade vi i alla fall - ingen tvekan om det 
 
Alla födelsedagar, miss it a lot. Hur många gånger har det inte slutat katastrof. På ett bra sätt då menar jag eller... På min gräsmatta? Hahahaha !!!  Nej skulle inte tro det. Men kul var det i alla fall, Sammie bästa teamet man kan skapa. Vad hade jag gjort utan dej eller mina söta ryssar.

My old boys. Gud vad man saknar gamla tider. Alla hemmafester hos Mårdh eller hos Ceder. För att inte tala om alla grillfester vi hade vid badet. Galet, Välkommsfesten för mig och Nadia då jag sprang rakt in i Foxegård som e stor som ett hus. Livbåten som vi sänkte och som fortfarande ligger kvar på botten och samlar alger. I miss those times


Kommentarer
Postat av: Sarah

haha, en flaska martini på en kalasfylla kan göra sånt med vissa .... host ;)

2009-11-03 @ 15:16:07
URL: http://svartasarah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0