Spend some time with bro

Sjukt illamående och bakis kravlade jag mig upp ur sängen, Mångamånga om och men tog det. Hade lovat Ricardo att komma till sthlm för att fixa en bok med signatur. Har nog aldrig mått så illa av att åka tåg. Men i alla fall. När jag klev av på central stationen så var det med raka steg jag gick till pressbyrån för att köpa kaffe och en macka.

Rico kom bara någon minut senare. Fan den killen är värre än en tjej på att shoppa xD. Och det blev många varv och promenader runt runt på Åhléns plan. Yes efter att fixat boken så gick vi runt ett tag och slutade upp på kungshallen för en lunch/middag. HAHAHA han i kassan, "vad fint du bjuder din tjej" båda tittar på varandra och uttropar ALDRIG xD Ja det slutade med att både Rico och jag spanade in tjejrumpor för att ge dom poäng. Såg även New Moon- en  komentar DREGGEL på Jacob ge mej xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0