Spend some time

Uurk tröttare än vanligt vaknade jag i morse ir vad man kallar det. Hade verkligen inte lust med någonting. Vilket fall som helst så ville jag inte bara stirra in iväggen så jag ringde min kära Charlott och bjöd in henne på te. Te i mängder. Hoppas verkligen att hon kommer in på skolan. Dock så betyder det att hohn flyttar till andra sidan jorden. Men jag vet att det är någonting hon har velat länge länge så Lycka till. Efter att Charlott dragit sig hemmåt så ringde jag upp Usch Usch och bestämde oss för fika. Uuurk inte mera te för mig så jag tog kaffe istället. Trevligt var det i alla fall. Och som vanligt "det vanligaste ämnet vi talar om" När ska vi hoppa från domkyrkan etc döck upp. Hahaha och vi måste verkligen ta reda på vem det varsom mördade våran kära isterband xD.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0