VIP night

Shoodiludoo

Var på någon VIP kväll i Forumgallerian idag. Trevligt gick med Tablo och hennes polare. Goddame att jag aldrig kommer ihåg hennes namn, säkert 4 ggr jag träffar hennes. Suck Miss Dawa har ju verkligen ett minne som en guldfisk. Vilket fall som helst så försvann pengarna fort som attan. Hahah nej handlade någonting litet till  mig och årets första julklapp inhandlades till min kära Farii. Vilket fall som helst så skulle Darin Zanyar uppträda denna afton så Tablo var i extas hela kvällen. Efter många om och men så fick vi till slut tag på honom för att ta kort. Hohoho stod vid nödutgången och lurande. Smaaaart Tablo. hade en trevligt kväll i alla fall =D


På väg in

Miss Dawa med tablo utanför Wedins

En oerhört glad tablo hälsar på Darin innan han skulle upp på scen

Folket har samlats för kvällens höjdpungt?

Darin på scen

En förväntans full Tablo bevakar nödutgången på Weekend

Ën förvånad Darin med Tablo leendes o en väktare

Blivande par ? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0