Whacked

Så trött... Ska snart hoppa i säng vilket känns underbart, om jag får sova det vill säga. Har knaprat i mig mina sömntabletter så vi får hålla tummarna i alla fall. Var på SATS tidigare idag fick prova på. Träffade på Anna som var min handledare på gymet. Det roliga e att vi har jobbat tillsammans tidigare på musikenshus. Nje jag jobbar i köket och hon jobbade i serveringen. Vilket fall som helst så var det tokskönt att få röra på sig igen. Mmmm bastade även, melikealot "hohoho" Efter det så bar det av med raska step hem till Usch Usch för lite myspys. Tittade på "Perfect girl evolution" - HAHAHAHA !!! hade helt och hållet glömt bort hur störd den serien är. Skit kul fan =D




Me of to tha gym


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0