Bastos

 

 Män !!!
Blir så jävla less på män... Seriöst det måste ha varit jävlas med Miss Dawa dagen föralla av det motsatta könet. Aaargh... Som att det inte räcker med dom problem jag har. *suck* först så får mitt ex för sig att han ska sms-terorisera mig. Kan han gu upp någon gång, tydligen inte. Dude det är mer än 2 år sen. Sen har vi ett gammalt ragg till mig som bad mig dra åt helvete börja lägga sig i mitt liv. Skulle inte tro det. Ska inte ens börja med "turkarna" ir dom på stan. Dom förstår tydligen inte svenska, låt mig va era äckel. Men den man vill ska höra av sig suger på det. Just my luck ha?... Spyr på män, så less på er.... Som jag alltid säger den enda mannen en kvinna kan lite på är sin kära far. Godnight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0