Firm Fiesta

Oooouf !!! hade helt glömt bort att skriva någonting om firmafesten som skedde för ca 2 månader sen. Tydligt teckan på att Miss Dawa håller på att bli senil på heltid. Fuuuuck. Any how this is ma story.

Hum Klockan närmar sig 16.00 den 15 agusti. Miss Dawa väntar tålmodigt på att flickorna ska dyka upp. O jajjamensam så kommer dom alla ihop. Johanna, Hanna, Emelie etc... Förlåt e skit dålig på namn, Anyway. Vi packar alla ihop oss på bussen på väg till bror min för att förfesta. Fick en varning av Marcus att vi inte skulle vara för fulla när vi dök upp på middagen. Vilket vi så klart inte lyckas hålla. (a)

Jo nog var Rico lika trevlig som alltid när han vaknar efter ett nattskift. Men det stoppade oss inte. Har inte något riktigt minne av vad vi snackade om - men vi hade det trevligt i alla fall =D o lite för mycket dryck kanske. Vilket fall som helst så var det dags att dra sig, några av flickorna tog bilen ner så det var jag o två blondiner som begav oss till bussen :P Ja sen resten vet ni om.


On oure way to the bus

Miss Dawa på toppen humör

Hanna & Miss Dawa - Den där jävla hatten satt på varendas jävla huvud den kvällen sen xD

Blatten från gottsund WhopWhop

Väldigt vackra miner mina damer :D

Miss Dawa & Hanna försöker lifta =D

När vi väl kommit av bussen så insåg vi att det var jalla jalla till Platina att vi bestämde
oss för att ta en svart taxi dit. Helt omöjligt att få
tag på 6 på eftermiddagen. Så det blev tummen ut o visst
fick vi napp. Jävligt trångt blev det 5 st
 i baksättet e ingenting jag rekomenderar.
Det var armar o ben över allt o ingen
stanns. Men vi kom fram hel skinnade i alla fall =D

 
Äntligen frame till middagen




Kvällen blev riktigt lyckad e allt jag har att säga. Maten vad god o sällskapet på topp vad mer kan man begära. O nog vissa saker undrar man ju över hur man lyckades med sådant. Men det till hör ju firmafester antar jag ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0