Not so god

Vaknade igår med inte en så bra baksmälla. Fick rulla mig ur sängen för att krypa in till köket och hämta vatten. Så fort jag ställde mig upp villa jag spy. Uurk vart kanske lite mycket dagen innan. Både jag hanna och emy drog en hel del wiskey inte bra inte bra. Hets på telefonen så klart Simon, skulle iväg till honom senare på kvällen men nu var det bara att sova. Sov till halv 6 på eftermiddagen.
Vilket fall som helst så drog jag in tillstan med som andra tjejerna. Oooh egen taxi me like. Hem till bäste herr simon blev det och ja hela visan började om igen. Nja utom att jag har fått en halvkompis. Johan trevligt skulle bara strypa Simon så fick jag honom för mig sj. Yay haha. Efter ett tag så drog vi oss hem tillmig igen. Hämtade även upp TjenaBoo på vägen. Trångt i bilen men - Där det finns hjärtrum finns det stjärtrum. Spelade poker hela kvällen, vilket inte gick så bra iochmed att hälften inte ens visste hur man gjorde. Men trevligt var det i alla fall.


Nej nu ska jag låta min pappa få lite lugnt och ro dom närmaste veckorna. Har dunkat in till halv 3 på natten nu två dagar i rad. Puss på dej kära far <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0