Ooouf

Trööööött !!! Känner i hela kroppen att jag jobbade allt för många timmar igår. Var på Uppsala hotel först innan 7 på morgonen. Sen så var det bara att stämpla ut ta en dusch och sedan bege sig till nästa jobb. Det sliter en hel del på en kan jag säga. Men det är pengar i alla fal.. Ska jobba som en galning denna månad. Vill jag vill jag vill jag vill åka någonstanns nästa månad.

Ska fixa lite saker nu sen ska jag till sjukhuset med Ading, hon ska ha någon recheck efter operationerna och så. Yay jag hatar sjukhus verkligen. Sen ska jag möta en viss Theres med ett av världens drygaste människor, inte kul det heller. Men sen så ska nog allting gå så bra idag hoppas jag todeluu


Vill ha sommar igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0