Cruise

Spenderade natten hos Ading i onsdags. Torsdag eftermiddag bar det av på åter en kryssning. Fylld med förväntan satte vi oss på bussen till Sthlm. Nja det vart inte så mycket pratande på bussen. Alla var helt slut sen dagen innan så vi försökte få oss lite sömn för att orka med natten. Hamnade med några andra gentelmän. Kom mer norrut en av dom, o resterande var Italienare. Mysmys. Och nog så ville gud att vi skulle fiesta med dom tydligen. Inte nog med att dom hade hytten alldeles intill oss, även under middagen så hade dom bordet intill oss :) Men det bästa med att hamna på däck 6 var att det var 6 meter från spat ;D 


Miss Dawapå språng med ...

Ading hack i häl =D

Tre flickor på väg till middagen... ir "pinglor" som vi kallades hela aftonen

cheers

Efter ett par skålar bar det av till Fun Club

Hum undrar varför jag leer så? Jafan det var italienarna vi såg

Tog även en sväng förbi Club 7 för att se om min favorit DJ var där. Men nej dock så fanns min bartender på plats. Lika trevlig som jag minns, inbjudan till efterfest med personalen fanns även på listan =D 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0